.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار ۳۵ میلیارد ریالی ارز دیجیتال در مازندران
فردی که با انتشار تبلیغات خرید فروش ارز دیجیتال در فضای مجازی ۳۵ میلیارد ریالی از مردم کلاهبرداری کرده بود، در آمل دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعات هموطنان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت ارز دیجیتال از یک شخصی نامعلوم در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

او افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدم و مدت کوتاهی با وی در ارتباط بودم و پس از جلب اعتمادم مبلغ سه میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه و عدم پاسخ از وی متوجه شدم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ام.

سرهنگ خورشاد گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان مازندران بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در شهرستان آمل دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

او افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشودوبه کلاهبرداری ازحساب ۷ نفر که ازاین نفرات ۳ نفرتشکیل پرونده داده به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از هموطنان کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

سرهنگ خورشاد به افرادی که اقدام به خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌نمایند، توصیه کرد: با توجه به اینکه هیچگونه مجوزی برای فعالیت صرافی‌های آنلاین وجود ندارد این امر می‌تواند مورد سوءاستفاده سودجویان قرار گرفته و از آن طریق اقدام به کلاهبرداری کنند و ضرر و زیان جبران ناپذیری به کاربران وارد کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.